Celina klarade inskolningen galant ;)

Min lilla Celina klarade inskolningen galant ;) Igår va hon där själv mellan 9 och 14 och hon va glad och pratade och inga tårar ;) Hon vinkade glatt hejdå när jag och Melinda gick så det är så skönt att allt gått så bra ;) 
 
 
 
Celina hoppistudsen in action på Dagis ;)
 
 
 
 
 
 
 
Fick bra med snö här igår och imorse men det är sjukt blött nu och det är så trist för jag vill va ute med töserna i snön ju =( Vi får va inne och busa och ha mys istället idag ;) 
 
 
 
Celina äter nästan alltid själv numera och såhär ser hon ut efter att ha ätit kräm med handen och lite med skeden =P
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas att det kanske kommer mer snö senare idag så kan ja va ute lite sent i eftermiddag/kväll och leka med töserna för tempen e lägre då så vi får se va som sker ;) Nu sover töserna middag och jag ska försöka namna Celinas saker så dem har koll på det på Dagis ;) Hennes namnlappar kom igår ;)
 
 
 
Let it snow AND stay                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0