Vår väder deluxe ;)

Har haft underbart fint väder idag med sol och 9 plus grader har jag sett som högst här i Helsingborg idag ;)
 
 
 
När töserna va lämnade till Dagis hade jag ett möte på AF med min handläggare en timme och fick tips och ideer och tankarna flyger runt i luften nu om mitt framtida jobb eller yrke ;) Ska till en yrkesvägledare och prata och se va som kan finnas mm mellan mina arbets sökningar så på något sätt hittar jag en lösning ;) Sen bar det iväg för att hämta baby kläder ja försökt få sålt via en butik sen hem och städa, tvätta golv, köra en maskin tvätt och lite annat småfix innan töserna skulle hämtas ;)
 
 
 
Full rulle japp ;) När jag hade hämtat töserna blev det bara innanför dörren med töserna för att byta om då vi skulle ut och träffa Mimmi med deras 4 barn ute och leka i det fina vädret så i ca 2 h va vi ute på lekplatsen här ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Å va ja längtar tills vår värmen e kommen                                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0