Sjukstuga =O

I förrgår kväll hade Celina 39,4 i temp och va lös i magen så hon va hemma igår från Dagis men Melinda mådde kanon igår så hon for till Dagis och hade haft en bra dag och varit väldigt duktig och hjälpt till med allt vilket hon älskar att göra ;) Celina har tänder på väg ut så jag vet inte om det är pga tänderna hon blev dålig där på kvällen bara men sen har hon varit bra igen.
 
 
 
Igårkväll kräkte Melinda =( Inga feber temper har någon av dem iaf och jag hoppas på att Melinda kräkte pga sin antibiotika så dem inte haft en släng influensa. E inte lätt att veta vad kräkningar och lösa i magen beror på då Celina har tänder på G och Melinda äter medicin. Mådde inte alls bra igårkväll  efter sanerandet efter Melinda men känner mig ok idag så nu håller vi tummarna att det går på rätt håll nu ;) 
 
 
 
Båda är hemma från Dagis idag då jag inte är säker på om det är något smittosamt så på Tisdag ska dem säkert kunna gå till Dagis igen ;) 
 
 
 
Adjö från sjukstugan                                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0