Sjukor på sjukor =(

Uff....Nu har det varit sjukor i 1 vecka här och jag har inte haft nån influensa men ja e helt slut och utan ork och illamående ofta samt har huvudvärk så det är väl min influensa =( Töserna är dock krya från det nu men Per har haft det sen igår och jag hoppas att det inte går om igen! 
 
 
 
Kladdiga ögon har töserna haft lite from igår och jag rengör ofta med steriliserat vatten och vill verkligen inte ha medicin till det nu med igen.... Dem ggr dem haft detta har ja varit tvungen att få medicin till dem då det inte gått bort via rengöring så dem verkar va känsliga för ögoninflammation.... 
 
 
 
Igårkväll var det full karriär på töserna här hemma där dem körde race med vars en bil ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi 2 st trötta töser efter middagsvilan igår ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda tog 2 st leksaksbilar i handen igår när jag lekte med dem så sa hon : Mamma, jag ska köra Opel Opel ;) Hon är Mammas duktiga flicka ;)
 
 
 
Nu vill ja bara att jag och töserna blir friska                          c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0