Munka i söndags ;)

Jag och töserna körde till mina föräldrar i söndags då Melinda ofta tjatar om att åka dit varje dag typ =P Så sällan e vi inte hos deras mormor och morfar ju =P 
 
 
 
Blev bara dessa 5 fotona där hos mina föräldrar men bättre än inget =) Töserna sitter hos Linus flickvän Jonna på bilderna ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och på sista bilden sitter Morfar Lasse och pratar med töserna ;) Taget av mig utifrån genom fönstret ;)
 
 
 
 
 
 
 
Min pappa hatar att vara med på foto och här på denna bilden slipper han ha en hand framför huvudet =P
 
 
 
Glömde nästan denna bilden som jag tog på dem i söndags morse när dem satte sig vid ytterdörren och tittade på youtube =P Dem tyckte vi skulle köra tidigt till Mormor och Morfar =P
 
 
 
 
 
 
 
Livets efterrätt är barnbarn har jag hört                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0