Fullt ös medvetslös =O

Tjoho! Full rulle va det här igår =P Men först 2 morgonbilder på 3 fina töser från igår morse innan hela dagen blev full =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen började dagen i full karriär =P Först Vårdcentralen med Melinda sen hem och äta middag när ja blev uppringd av en som står mig nära som behövde mig så efter middagen klädde ja på töserna och ringde min vän Mimi och frågade om hon och Emilia kunde ta töserna några timmar vilket dem gärna gjorde ;) 
 
 
 
Sen kl 15,30 hade Melinda en kontroll tid hos tandläkaren så jag hann precis till Mimi och hämtade upp Melinda för att åka till tandläkaren med henne och hon hade jättefina och bra tänder ;) Sen körde jag och hämtade Celina för att sen bege oss hemåt efter ett stopp hos en vän på sjukhuset för att lämna av lite han behövde ;) 
 
 
 
Det va så skönt att ha kommit hem och att ÄNTLIGEN få sitta ner med töserna ;) MEN ack så fel jag hade =O 17.40 ringde Per och berättade att han hade varit med i en olycka på jobb då en truck kört över hans ena fot så han skulle till akuten då en kollega körde honom dit. Jaha då fick jag sätta fart med att packa på töserna overaller efter dem ätit mm så strax efter kl 19 körde jag hemifrån för att hämta vår vän Magnus som följde med mig och töserna hem då jag skulle köra och hämta Per när han va klar så kunde Magnus va här och passa töserna så jag slapp väcka dem ;) Ca 3 h tog det bara med röntgen mm och domen blev en stor spricka i lilltån och lite små sprickor runt om. Tur dem har skor med stålhätta OCH att det bara var över lilltån och partiet där han blev överkörd på =O 
 
 
 
Idag känner jag att jag lever iaf med förkylningen samt en jävla huvudvärk på det och hostat halva natten så jag somnade vid 4 och fick gå upp kl 7 när töserna studsade upp så det känns som att någon körde över mig inatt! 
 
 
 
Toddelo                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0