Efterlängtat kusinmys <3

Å vad det är skönt att vi e friska nu och kan umgås med nära och kära ;) I förmiddags körde jag med töserna till kusinerna Liam, Lova och Milo och spenderade hela dagen och kvällen där ;) Vädret va underbart så vi va ute och gick och dem 3 yngsta sov gott i vagnarna ute ;)
 
 
 
Gjorde egna semlor som vi mumsade på till fikan och här ser vi Milo med Celina vid matbordet efter semla fikan ;) Dem är så söta ihop dessa 2 små kusinerna och avgudar varandra ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Handlade när vi va ute och gick idag och denna skylten sitter vid ingången till affären =P
 
 
 
 
 
 
 
Är bybor och landsbygdsfolk verkligen så godtrogna att dem inte låser sina bilar? =O Kvittar vart jag befunnit mig någonstans så har jag ALLTID låst min bil =O Har aldrig sett någon liknande skylt förr i någon butik och jag trodde att folk va så pass kloka att dem låste sina bilar =P Kan inte sluta att små skratta åt denna skylten dock =D
 
 
 
Alla kusinerna har haft det så roligt och mysigt idag och haft så kul ihopa och bråk blev det bara några få små rundor nu på kvällen mellan Lova och Melinda såklart vem annars *hihi* Tröttheten gjorde mycket i deras bråk då vi varit igång hela dagen och trött är jag med så det blir sängen när jag är klar med detta inlägget ;)
 
 
 
Här har vi kvällsmys bilder på resterande 3 kusiner <3
 
 
 
Gissa vem som druckit för mycket kaffe på bilderna =P Hihi ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack Familjen Gullberg för en helt underbar dag/kväll                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0