Vernissage på Celinas Dagis ;)

Idag va det vernissage på Celinas Dagis mellan kl 14-16 ;) Jag och Melinda kom dit kl 14 då Celina egentligen slutar kl 14 och väl där fick vi god fika med muffins samt kex med olika ostar mm ;) Nomnomnomnom ;)
 
 
 
Tog foton på Celinas fina hantverk ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Medans töserna va på Dagis idag så va jag iväg med min vän Mimi i Löddeköpinge till en grav där en väldigt nära vän till henne ligger. Han dog 28 Maj 2002 i en bilolycka =( 2 veckor efter hände min bilolycka och stackars Mimi va så fördärvad redan efter hennes väns olycka sen när hon fick reda på att jag va med i den jag va med i blev det inte mycket bättre =( Ända sedan dess har vi hållit kontakten och umgåtts mycket i omgångar men nu sen 3 år tillbaka är vi oskiljaktiga <3
 
 
 
Efter vernissaget begav vi oss till min andra vän Mimmi för att rasta barnen ;) Kanonfint väder fick vi under eftermiddagen med 14 plus grader och sol så vi va ute i 2 h och fikade på härlig kladdkaka och barnen lekte så fint och vi hade en riktigt underbar eftermiddag där ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft en helt underbar dag                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0