Min bil hämtad ;)

Woho! ;) Hämtade min bil igår ;) Kl 15 ringde Sibbe mig och sa den va klar så vid 15.30 körde vi till Munka och Emilia hade vi med oss dit jag och töserna ;) Jag dumpade töserna hos Roger & Lina så länge så följde Emilia med mig till Sibbes verkstad som heter S.A. Bil & Maskin för att hämta min bil och slänga över bilbarnstolarna i min bil efter att ja dammsugit av baksätet som va fullt med diverse i tuggväg och massa sand mm =P
 
 
 
När ja skulle ha fast bältena i min bil hade jag slagsmål igen för det är ju jäklar vad det är trångt att få igenom dessa bältena och få rätt på dem =O Gah! Dock blev det ingen smocka på andra ögat men knäckta naglar och ett litet sår på en knoge =P Haha ;) Men såhär såg min blåtira ut igår iaf ;)
 
 
 
 
 
 
 
Blev grillat sen hos tösernas kusiner ;) Nomnom ;) Här har vi några bilder från igår vid maten ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tusen tack Familjen Gullberg för igårkväll med er alla <3 Ni är helt underbara ;)
 
 
 
Hepp hepp                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0