Kladdmuffins och möblerat om ;)

Vädret va skrot igår så jag och töserna hade en inne dag med mys och bus ;) Jag hann minsann städa lite här och var med ;) Bestämde mig för att jag och Melinda skulle baka kladdmuffins och dem blev riktigt goda *Nomnomnomnomnom*
 
 
 
 
 
 
 
Celina lekte med bestick och allt annat hon hittade i lådorna under tiden sen fick dem slicka rent visparna och det va höjdpunkten ;)
 
 
 
 
 
 
 
Och här blev resultatet av muffinsen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina älskar att gå och slänga ut sand från kattlådan så nu jäklar e där avspärrat Hehe ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu blev där mer plats i hallen då ja ställde vagnen på en plastbricka vid tösernas bänk så nu e där lite mer plats och jag blev nöjd med möbleringen och jag rensade bort vinterplaggen i hallen samtidigt ;)
 
 
 
Regnar det får man va flitig inne ju                                   c",)
 
Per är ledig idag och Melinda är på Dagis så vi har Celina ensam hemma för lite egentid så hon har ritat med oss och busat ;) Jag passade på att möblera om till det bättre i våra hallar här hemma och detta blev resultatet ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0