Grillmys hos Jonna & Linus ;)

Sent igår eftermiddag körde jag och töserna samt min andra glött dvs Kajsa till Jonna & Linus för att grilla och bara vara ;)
 
 
 
Blev först en tripp till stallet där töserna fick klappa en liten häst ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En massa springande i trädgården fick det bli innan vi gick in ;) En liten vovve och 2 katter har Jonna som töserna skulle mysa och busa med ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En gammal leksak hittade töserna snabbt hos Jonna så den lekte dem med sen blev det att måla på papper här och var ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vid matbordet hade vi en st arg Celina som absolut skulle ha mitt glas med Coca Cola trots att hon fick lite Cola i sin drickmugg så hon va helt ifrån sig =P Men hon gav upp till slut iaf och tog sin egen och drack ur =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Soffhäng senare på kvällen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min fullt normala syster fastnade så fint på denna bilden =P
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en trevlig Långfredag                            c",)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0