Snabbvisit av Faster Ingar ;)

Blev en tur till Munka igår då min Faster Ingar va nere med sin lilla 5 månaders vovve Pascal på en runda ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pascal va INTE förtjust i denna Tigern hos mina föräldrar och skällde riktigt mkt och även när ja skulle ta bort den blev han galen och sparang efter och skällde *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för denna korta trevliga kväll alla anhöriga som va hos mina föräldrar i Munka ;) Här säger Melinda & Celina Hejdå till Mormor ;)
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit en liten runda på Väla med Celina när Melinda va på Dagis för att köpa lite kläder till henne och detta blev resultatet ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ska gå igenom vinterkläderna nu i helgen till dem mm är tanken iaf =O Måste ta tag i det nu innan det blir för sent med kyla och allt därtill =O Celina måste ha en overall bla men Melindas fungerar i år med då dem va stora förra året ;) Känns så skönt att ha gått igenom deras kläder nu och att dem har rätt och passande storlek nu i sina garderober ;) 
 
 
 
Nu ska jag minsann försöka sova och vila ryggen                       c",)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0