Sjuklingarna =O

Feber hade Melinda i 2 dagar och tokförkyld är hon och hon hostar massor =( Celina fick väldigt hög feber igår och är dålig i magen men det är pga en tand som är på G och det kan va fler på G än en men ja e inte säker än =O 
 
 
 
Så sjukstuga nummer ett har vi här och jag är inte så kry jag heller med mina krämpor just nu så PUH säger jag bara men jag hankar mig igenom dagarna här hemma =)
 
 
 
Systrarna Huligana i farten häromdagen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Fångarna på fortet eller jag menar fångarna i HBG ;)
 
 
 
 
 
 
 
Mina utslagna sjuklingar i sängen igårkväll <3
 
 
 
 
 
 
 
Idag har det inte varit nån feber på Celina mer än imorse så dem har haft en del bus för sig idag ändå och här busar dem vid soffan när jag vilade en sväng ;)
 
 
 
 
 
 
 
Lyckades minsann få dem båda att sitta och mysa med mig i en kvart iaf nu på kvällen ;)
 
 
 
 
 
 
 
En trött och sjuk mamma säger natti natti                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0