MYSA!

Hihi ;) Melinda sa till mig igår att hon ville mysa så hon tog tag i Celina och kramade henne och satt och hade mys på golvet <3
 
 
 
 
 
 
 
Va minsann flitig igår och tog bort allt på balkongen och ner i källaren med det och städade golvet på balkongen och jisses så skitigt det va =O Melinda va på Dagis och min vän Mimi hade Celina i 4 timmar så jag hade tid att fixa lite här hemma och det blev lite annan städning med sen klart då ja va ensam och lite vila och ta hand om mig själv ;) 
 
 
 
Idag har jag fixat i tösernas garderober då dem hade massor med små plagg liggandes så Melindas gala kläder åkte in i Celinas garderob och Melinda har lite nytt i sin strl nu men hon behöver mkt mer kläder då hon har få plagg så jag ska försöka fixa det i dagarna på ngt sätt så hon inte går och fryser =O 
 
 
 
Celina vilar så det ska jag med göra nu                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0