Munka igår och Ekeby idag ;)

Igår va vi alla 4 i Munka hos mina föräldrar och terroriserade dem halva dagen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tre tänder har gått igenom på Celina nu och det verkar vara två till på G nu så det är inte konstigt att hon är kinkig lilla stackaren om alla ska komma på en gång =( Hon bråkar ofta på nätterna så man e lagom off om dagarna till och från. Hoppas att hon inte känner av mkt av tänderna snart så vi kan få vår glada Celina tillbaka ;)
 
 
 
Idag har jag varit hos min vän Mona med töserna och Per jobbade. Dock är jag off idag men vi hade det trevligt ändå och alla barnen rastade varandra inomhus i deras stora hus ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Om man skulle mysa ner i sängen och sova                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0