Massa mys med 2 st sjuklingar ;)

Både Melinda och Celina är lite ur gängorna nu pga förkylning på Melinda med sin hosta som är tillbaka detta året med och vi puffar henne och Celina har en tand iaf som bråkar så det har blivit hemma mys igår men idag va vi en runda till min vän Mimmi och hennes familj några timmar så barnen fick leka av sig ;) 
 
 
 
 
 
 
Dem båda va lite off hos Mimmi vilket ni ser här men dem busade en del med ;)
 
 
 
 
 
 
 
Här målar dem små barnen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Ett par nya Mimmi Pigg leggings kom till Melinda igår och dem gillade hon ;)
 
 
 
 
 
 
 
Vädret både igår och idag har legat på 20 plus grader med massa sol så sommaren har inte gett upp än men det skulle bli kallare nästa vecka säger dem så det får vi ju se =O
 
 
 
 
 
 
 
Märktes nu ikväll att båda töserna va helt ur gngorna för Melinda däckade 18.15 i soffan och Celina däckade kl 19 hos mig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas dem nu inte vaknar okristligt tidigt imorgon bara men det får tiden utvisa =O Jag får nog lägga mig i god tid så jag hänger med i deras tempo imorgon känns det som =P 
 
 
 
Tack för en härlig dag mina vänner                      c",)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0