Höstmys hos Ukki & Mummo ;)

Igår åkte jag och töserna med min mamma till Ukki & Mummo och hade mys där ;) Superfint väder hade vi så det blev en halv lång runda med deras vovve Isa ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart så bastade vi där med ;) Alla utom Celina då hon kräkte mkt ett antal ggr så hon fick va utan bastu men hon blev badad ett par ggr =O Hon har inte kräkt idag så jag hoppas att det va ngt som hon åt. Hon åt nämligen en gryta där det va lite olika kryddor i men det va inget starkt så jag vet inte om det va pga den då hon kräkte efter det lilla stackars Celina =( Hon blev så superledsen när hon kräkte =( 
 
 
 
Meinda är en matvägrare sen tre dagar tillbaka då hon knappt fått i sig ngt men hon har 2 kindtänder på G så det kan vara det eller bara allmänt matvägra. Mamma har berättat att jag va en ganska stor matvägrare när jag va liten så hon går i mina spår isåfall =P Så länge hon får i sig vätska iaf och d får hon iaf. 
 
 
 
Töserna e badade och nu ska jag minsann duscha                          c",) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0