Heta september =O

Dessa två dagarna har det varit iaf 23 plus med sol så varmt har vi minsann haft det och det e bra då sommaren kom väldigt sent =O 
 
 
 
Igår va jag en runda med töserna till Mimmi och deras barn Kevin, Elin och Casper och barnen huliganade runt i 3 h iaf =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag hade dem Närlunda dagen här på vårt område så jag tog mig ut med töserna och mötte upp mina vänner MiMi & Emilia samt Mimmi med Elin & Casper ;) Där va inte mycket att hurra för men vi gick en tips promenad iaf och vädret va fint så frisk luft fick vi i nästan 2 h ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Hade lite mys och lek med töserna på förmiddagen och Celina skulle ligga såhär tyckte hon ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter Närlunda dagen gick vi alla hem till oss och full rulle blev det på dem 4 småttingarna i tösernas rum ;) Har haft en härlig dag med fina vänner och töserna däckade fint ikväll så det tackar jag för *hihi* 
 
 
 
Inatt ska Mimis dotter Emilia sova här hos oss så imorgonbitti har dem minsann en lek kamrat ;) Som sagt idag har det varit full rulle och min rygg har fått känna på full fart så nu äntligen ligger jag ner i soffan =O
 
 
 
Haj kaj                              c",)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0