Helgmys hos mormor och morfar <3

Lördag till söndag va jag och töserna hos mina föräldrar i Munka och hade mys ;) Har haft massa regn och hösten närmar sig nu men vi lyckades va utan nån mini runda iaf och dem har klart träffat sina kusiner med som bor rakt över gatan till mina föräldrar ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På lördagen körde vi en runda och hälsade på min Farmor med som precis flyttat till ett mysigt ålderdomshem ;) Hon trivs så bra och det är jag så glad för ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta lilla lilla vattenhålet är populärt hos mina föräldrar =P Alla barnen leker i det hålet och har sig *hihi* Här är Lova och Melinda i full fart ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Morbror Linus underhåller Celina vid matbordet ;)
 
 
 
 
 
 
 
På lördagskvällen hade mina små Smurf töser mys med sin Morfar Lasse i soffan och bus med klart ;)
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi Morbror Roger med sin yngsta Milo och med Celina i knät ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft en mysig helg hos mina föräldrar och det gjorde mig gott och det är mysigt att vara hos dem med töserna ;) Dem tycker d e kul att vi stannade där över natten för vi ses ju inte många ggr i månaden. Tack Mamma och Pappa för denna helgen och tack kusinerna Gullberg ;) 
 
 
 
Nu är hösten här med besked                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0