Emilia sov över hos oss ;)

I förrgår sov Emilia över hos oss så hon höll låda med båda töserna så dem va slut sen på kvällen och somnade i bra tid trots att hon va här ;) 
 
 
 
Igår hela förmiddagen va det full rulle på dem 3 töserna här ;) Här sitter dem och äter middag och stackars Celina fick ta resterna på golvet =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår hade jag turen att ha en st sovandes Celina på mig i hela 2 omgångar och hon somnade på magen på mig och det har inte hänt sen hon va spädbarn <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda hade 39 graders feber igår och det märktes för hon gjorde inte många knop och sov i 2 omgågar på dagen =O 
 
 
 
 
 
 
 
Idag va tempen på 37,5 och det gillar vi bättre men nu har hon sovit i lite över 2 h så ja ska väcka henne strax tänkte jag ;)
 
 
 
Celina och jag har hunnit ha mys och bus nu när Melinda sussat längre än henne idag ;) Här busar hon med en Panda ;)
 
 
 
 
 
 
 
Här ligger hon och myser i mitt knä ;)
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det operation väckning                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0