Disney musikal i Malmö ;)

Idag var det dags för Disney musikalen som vi bokade i April månad med en egen loge med vännerna Lena, Micke, Jonathan, Eric, Sara och Emma ;) Det va en nice loge att sitta i och sitta högt upp och se hela uppvisningen eller ja man såg ju inte hela då Melinda studsade runt lite men inte så mkt som jag trodde hon skulle studsa och hon tittade en hel del och dansade och klappade händerna ;) Celina däremot va helt i extas och va klistrad och såg allt i princip förutom sista kvarten där båda töserna däckade ;) 
 
 
 
Det va sevärt det jag såg och barnen gillade det med så alla blev nöjda ;) Tusen tack mina vänner för idag ;) 
 
 
 
Blev inga pangbra bilder från föreställningen då det va full rulle med töserna och jag saknar en system kamera =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda älskar som sagt Mimmi Pigg så vi köpte en sån mjukis Mimmi till henne idag ;) Celina va inte så intresserad av det dem sålde där ändå och bryr sig inte om vad hon leker med ju så hennes tid kommer sen när hon hittar nån favorit hon vill ha ;)
 
 
 
 
 
 
 
Disney is life                                  c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0