Celina 10 månader ;)

Min lilla Cellis blev hela 10 månader gammal idag ;) En försa tand bröt igenom i dagarna och det verkar vara minst 2 till på G och hon har sovit oroligt på nätterna och varit gnällig på dagarna så jag hoppas det ger med sig snart så ja kan få tillbaka min glada Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Skön sovstil a la Celina Hihi ;)
 
 
 
 
 
 
 
Här hade vi 3 st tröttisar på en och samma bild igårkväll ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Igår va vi bara hemma och tog d lugnt samt att det regnade ganska mkt igår och vi alla va trötta och slöa så det blev mys och bus hemma ;) 
 
 
 
När Melinda va på Dagis idag så bytte jag säng kläder till oss alla och Celina va med på ett hörn här och var och röjde runt klart *hihi* Så jag fick iaf gjort ngt litet idag trots mitt mående =O Middagen ikväll blev korv stroganoff som Per gjorde igårkväll så det satt fint i magen på oss töser ikväll ;) 
 
 
 
Nu blir det sängen och vila ryggen innan man somnar               c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0