Badmys ;)

Melinda vill ofta mysa med Celina och helst i badet eller när hon kryper runt på golvet =) Fick denna söta badmys bilden på töserna nu ikväll ;)
 
 
 
 
 
 
 
Va på 10 månaders kontroll igår med Celina och hon väger nu 9,2 kg och är 74 cm lång ;) Vart tog min lilla Celina vägen? =O Dem växer för fort mina döttrar ju =O Man får passa på att njuta så länge dem e små minsann ;) 
 
 
 
På 6 veckor har minsann jag gått ner 7 kg ;) Har tappat mkt vikt fort då jag inte mått så bra och jag försöker äta nyttigt och lite och det har fungerat ;) Min kropps svaghet är kolhydraterna så jag försöker undvika dem så mkt  ja kan ;) Behöver dock lite nya kläder då ja tappar byxorna jag har =O Får se om ja kan fynda lite kläder en dag så jag har ngt som passar mig. Har ju varit gravid i 2 år så d e mkt kläder ja inte har kvar då dem va slitna mm så jag måste fylla på garderoben ;) 
 
 
 
Nu blir det snart sussa så vi alla e pigga imorgon                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0