Simone stormen =O

Körde hemifrån vid 8.30 idag då Pers Saabamög skulle på verkstad med bromsarna till Munka där en kompis till mig har verkstad där och han är duktig ;) Under tiden den va där så va vi hos Lina ( Roger jobbade ) så kusinerna fick leka och busa ;) 
 
 
 
Här är alla barnen i full gång med att dansa genom att flaxa med händerna ;) ( På bild är det dock bara Per som flaxar som en galning *hihi* )
 
 
 
 
 
 
 
Dem gick ut med klass 2 och 3 varning för storm idag här i Skåne som skulle komma in under sena eftermiddagen vilket den med gjorde =O Woho vad det blåste när vi körde hem kl 18 men det gick bra att köra och väl hemma ville vagnen ta en flygtur så jag fick försöka kila vagnen vid min bil och få ut packningen och töserna och det lyckades jag med ;) Melinda gillade INTE att det låste så och va jätteledsen och Celina såg mest chockad ut när hon fylldes med luft i munnen och allt flög omkring =O Tur vi parkerar bredvid huset ;) 
 
 
 
Väl hemma så har ännu en storm tagit ett balkongbord från oss =P Det förra va i lättmetall och stod så fint på balkongen när det blev bortrövat av stormen vi hade sist =O Detta bord satt fastspänt på betongräcket och va i lite tyngre metall men även detta bord blev bortrövat =/ Grrrrr! Tur att jag tömde balkongen för ca 2 månader sen på allt annat iaf ;) 
 
 
 
Tack Familjen Gullberg för en härlig dag                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0