Nya byxor ;)

Alla kläder jag har e alldeles för stora för mig och gått ur datum så idag blev det ett par byxor som min vän Mimi valde åt mig ( med vissa direktiv =P ) Äntligen ett par byxor som inte kasar av mig =P Helbild på mig med byxorna och nån ny tröja kommer så fort jag kan i dagarna iaf ;) 
 
 
 
Har studsat runt med Mimi lite här och var idag medans Melinda va på Dagis och haft trevligt ;) Celina va lite missnöjd då hon satt i bil eller i vagn dock men det rastade hon av sig hemma sen med Melinda =P 
 
 
 
Hann va ute i 30 min idag med töserna innan himlen öppnade sig så dem hann gunga iaf ;)
 
 
 
Gillar denna första bilden där man ser 3 av vårens färger på träden ;) Taget i Jonstorp i förmiddags ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina tog 3 steg helt själv i förrgår förresten! ;) Duktiga Celina ;) Men sen dess har det inte blivit mer steg men hon är så försiktig jämfört med vad Melinda va så det ska bli spännande att se om hon kan gå på sin 1 års dag den 17 November ;) 
 
 
 
Mina 2 sussande töser nu ikväll <3
 
 
 
 
 
 
 
Nu en kopp Chai Latte och soffhäng                        c",)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0