Nästkusinmys hos Ukki & Mummo ;)

Lämnade Helsingborg kl 9 tror jag det var och körde till min Ukki & Mummo ( mina morföräldrar ) för att spendera dagen där med töserna och min kusin Helena åkte med dit med sina 2 pojkar ;) Kl 17 ca körde vi hem därifrån och trots att vi fixade lite där så va vi ute och gick en långrunda och va ute en liten runda sen igen ;) Bastade gjorde vi med såklart och mat med jämna mellanrum ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Det blåste riktigt kallt på halva rundan vi gick då där va öppet som ni ser på bilden och det regnade lite ett tag men vi trotsade väder och vind ;) 
 
 
 
Charlie och Celina kände sig nog instängda av denna bilden att döma =P
 
 
 
 
 
 
 
Det stora nöjet va att hänga och banka på grinden när vi va ute andra rundan tydligen =P
 
 
 
 
 
 
 
Och medans dem andra hängde på grinden satt Celina och njöt och gungade i hammocken med Ukki ;)
 
 
 
 
 
 
 
Celina visade minsann sina framsteg där idag och gick lite steg då och då och va så superlycklig ;) 
 
 
 
Båda töserna somnade i bilen på vägen hem men dem va ändå trötta nu ikväll och kl 19.30 somnade dem ca ;) Jag ska minsann ha en kopp te och mysa med Zazzi nu och bara vara i soffan ;) Hittar ingenting att se på tvn så jag får se om jag slänger igång nån film ;)
 
 
 
Soitella                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0