Lugn hemmalördag och kalas idag ;)

Igår va jag och töserna bara hemma och hade mys ;) På eftermiddagen gick vi ut i ca 2 h och va på 2 lekplatser i vårt område ;) Favoritsysslan ute är GUNGA för båda töserna ;) Vi gick ifrån gungorna för att Melinda ville till den bredvid och åka rutschkana och jag höll Celina i ena handen så hon fick gå där och hon protesterade och sa - Datta datta datta hela tiden och pekade mot gungorna så jag fick säga till Melinda att Celina ville gunga och efter en kort pratstund med Melinda ville hon med dit och gunga igen ;) Celina blev överlycklig ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick en fin bild igårkväll på mina 3 trötta hjärtan igårkväll <3 Per har jobbat extra denna helgen så han va inte pigg igår.
 
 
 
 
 
 
 
Idag traskade jag och töserna till min vän Mimmi med familj då deras yngsta ( just nu, dem ska ha sitt fjärde barn i december ) blev 2 år ;) Här sitter det ett gäng barn här och var och ska äta tårta och kakor ;) Totalt va vi 8 barn idag så det blev full rulle där =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina fick äran att sitta bredvid födelsedagsgrisen ;) Tack för en trevlig eftermiddag ;)
 
 
 
8 kg har jag minsann gått ner nu och det känns underbart att kunna väga mindre och jag är nära vikten jag vill ha nu ;) Får försöka be nån ta en helbild på mig en dag men här kommer iaf 2 profilbilder som är tagna idag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glöm nu inte ställa tillbaka klockan inatt                             c",)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0