Kuling vindar

Min tanke va att jag och töserna skulle vara ute idag efter Dagis men det blåste ganska bra idag med kuling vindar här och va grått och kallt så det blev en innedag med lek och mys ;) Härligt bad blev det för mig och töserna ikväll ;) Skönt att bada när det är ruggigt ute ;) 
 
 
 
Här sitter töserna och har kvällsmys efter badet i soffan ;)
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas vädret är bättre imorgon så jag och töserna kan va ute ett tag ;) Även idag har Celina gått några få steg ett par ggr och tom när hon höll vällingflaskan med båda händerna tog hon ett antal steg ;) Hon e osäker än på att gå mer  men hon är på mycket god väg att gå nu min lilla Cellis ;) 
 
 
 
Nu blir det ett täcke på mig i soffan och bara vara                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0