Höstfärger och mys ;)

Säga vad man vill om hösten ( ja klagar med på hösten ) men dessa fina färgerna på träd och buskar är så vackert ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Va nere i stan igår och köpte strumpor till töserna och jag kunde inte låta bli att köpa dessa 2 plagg till Melinda =P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Va nere med Celina bara i stan medans Melinda va på Dagis ;) Här väntar vi på bussen på väg hem ;)
 
 
 
 
 
 
 
Igår när jag satt i barnens rum på en stol och lekte med Celina kom där en st kelig Zazzi och lade sig på min rygg för att kela med mitt huvud ;) Satt nerhukad då ja lekte med Celina ju ;)
 
 
 
 
 
 
 
Syrran va här igårkväll och vi snackade en massa och vi såg sen filmen "Sinister" en skräck och syrran hoppade ur soffan några ggr *haha* 
 
 
 
Per va iväg och handlade godis innan filmen och detta va allt vi fick *asg* Han hittade nog ingen mindre skål heller *hahahaha* 3 bitar fick jag av godiset =P Som vi skrattade åt denna stooooora skålen till några bitar godis *hihi*
 
 
 
 
 
 
 
Nej nu får ja göra lite nytta om ja orkar                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0