Höganäs marknad ;)

Idag åkte jag och töserna samt syrran till Höganäs marknad ;) Innan marknaden hälsade vi på Farmor på sitt fina hem ;) Celina låg så sött på min Farmor men dum som jag va så tittade jag inte om det blev ett bra kort men såhär blev kortet =) Celina låg så stilla och njöt och Farmor va så glad för att vi kom dit ;)
 
 
 
 
 
 
 
Hamnade sen på marknaden där vi strövade i ca 3 h =O Jisses som tiden gick men vi hade trevligt och Melinda gick så fint och höll i vagnen eller höll min hand förutom få stunder då hon skulle bråka men hon e ganska duktig numera och går bredvid och håller som oftast ;) 
 
 
 
2 karuseller åkte Melinda idag och åken valde hon själv ;) BILAR såklart *Hihi*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det som inhandlades på marknaden det va 2 ballonger till töserna som Melinda valde ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Igår va jag och handlade en massa på Coop själv med töserna och det gick relativt ok faktiskt men jag tog inte allt på listan då dem började bli väldigt hungriga samt att jag skulle ju orka bära upp allt med en vagn med töserna i när jag kom hem =P En granne såg när jag lastade ur bilen så hon frågade om jag behövde hjälp och hon va så snäll och hjälpte mig in med alla biljoner blöjor, alla tunga varor ( japp ALLT man handar väger så sjukt mycket ju ) mm =O 
 
 
 
På eftermiddagen igår va jag ute i 2 h med töserna här hemma och givetvis va det gungorna som gällde nästan hela tiden men innan dess kröp dem ikapp varandra här hemma på luftgången =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här rastar jag och Celina varandra ;) Hon ÄLSKAR verkligen att kunna få gå och hålla mig i en hand och få vara med på en nivå hon är nära att kunna snart dvs att gå ;)
 
 
 
 
 
 
 
Kajsa har sovit hos oss i 2 nätter då hon varit ute i stan på kvällarna ;) Töserna har tyckt det va trevligt trots att hon varit trött =P 
 
 
 
Varken Melinda eller Celina står direkt stilla så bilderna många ggr blir suddiga som denna då dem är "Fångar som är utstängda från köket" Hihi ;) Klädseln e ju passande till grinden =P
 
 
 
 
 
 
Och här har vi Moster Kajsa med töserna <3
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla dem andra 4 sussar här så ja ska mysa ihop i soffan och bara va                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0