Fredagsmys hos Lena med familj ;)

Melinda brukar tjata om att hon vill åka tåg så idag tog vi buss och tåg ut till min underbara vän Lena med familj ;) Har haft en helmysig dag/kväll hos dem ;) 
 
 
 
Celina hon avancerar och lutar sig mot soffan när hon äter *hihi* Nu går hon bredvid mig när jag håller en hand på henne lite stapplande ;) Hon ÄLSKAR det och vill så gärna hänga med Melinda ju ;) Gåbilen ÄLSKAR hon med men trösklarna gillar hon inte och svänga går inte riktigt än men snart nog så ;)
 
 
 
 
 
 
Lite frukostbilder på töserna innan vi åkte ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här sitter vi på tåget ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Väl framme så blev det att äta lite lunch ;)
 
 
 
Här har vi linslusen Eric ;)
 
 
 
 
 
 
Och lilla Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
Jonathan och Melinda ;)
 
 
 
 
 
 
 
Sen gick vi ut ett tag till en lekplats där dem fick leka av sig lite ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack min fina Lena för en underbar dag med er ;) Önskar bara vi kunde bo grannar ;) 
 
 
 
It´s weekend                                c",)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0