Celina Huligana? =O

Jisses så rädd jag blev när jag kom in i tösernas rum innan idag när Celina va där och lekte =O Gick från rummet för att ta kläder från torkställningen att lägga in på deras rum och helt plötsligt står Celina längst upp på rutschkanan! Hjärtat hoppade över 20 slag!!! Puh! 
 
 
 
Hon va överlycklig och satte sig för att åka på den =O Hon har ALDRIG varit vid trappan och velat klättra upp där eller brytt sig om den i princip och nu helt plötsligt står hon högst upp =O Mini Huligana =P 
 
 
 
 
 
 
 
Många gånger om klättrade hon upp och åkte med hjälp av att jag höll hennes händer och hon va såååååå lycklig över detta ;) När Melinda sen va hemma från Dagis turades dem om att åka där och dem hade så roligt ihop på denna ;) Melinda skulle dock bråka lite och tränga sig och klättra upp på kanan men hon fick snällt vänta då jag berättade att hon fick vänta på sin tur ;) 
 
 
 
Celina går fortfarande några steg nu då och då och hon har balansen för hon hukar sig fint ner och sätter sig samt står på huk så vi får se när det släpper för henne ;) Hon gick ca 2 meter en gång idag så hon är så duktig min lilla Cell <3
 
 
 
Har varit iväg och köpt 1 års present till Celina idag och kollat på leksaker för att komma på vad dem ska få i julklapp men det lutar nog åt att köpa ett kök till töserna ;) 
 
 
 
Melinda har inte brytt sig så mycket om denna stolen på väldigt länge och nu när jag tagit fram den till Celina när hon ska dricka välling i den då ska minsann Melinda sitta i den med =P Här sitter dem och myser efter badet och ser Disney Junior ;)
 
 
 
 
 
 
 
Nu blir det soffmys med Min Zazzi                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0