Celina 11 månader ;)

Happ snart blir det dags för 1 års kalas ju och jag undrar vart tiden har tagit vägen =O Hon vägde nu 9,4 och va 74 lång ;) Melinda vägde vid sin 11 månaders kontroll 10,6 och va 75 lång ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen på eftermiddagen va jag och töserna hos min vän Mimmi så våra barn fick leka och busa ;) Innan vi gick in till dem skulle Melinda åka rutschkana ;)
 
 
 
 
 
 
 
Igår efter Dagis körde jag med töserna till mina föräldrar och tillbringade många timmar där ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Köpte ett nytt nattlinne på Tradera som kom igår till Melinda ;) Mimmi Pigg vad annars *ler*
 
 
 
 
 
 
 
Celina är så duktig nu med att hålla flaskan själv så nu behöver inte jag mata henne med flaska och hon vill själv ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Idag spenderade jag förmiddagen med min fina vän Lena på Center Syd i Löddeköpinge och tittade runt lite och åt där ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då jag körde och hämtade Lena och Eric så fanns där inte plats för en enkel vagn till så vi löste det problemet genom att ha Celina upptill på vagnen medans föraren av vagnen höll henne ;) Dock satt hon blickstilla där förutom att hon drog av sig sina strumpor ( som hon jämt gör =P ) stup i kvarten =P
 
 
 
 
 
 
 
Har haft fartfyllda dagar nu dessa dagarna och imorgon har vi ingenting planerat och Per ska jobba hela helgen så vi får se vad som sker ;) 
 
 
 
Min lilla Cellis börjar bli stor                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0