The new me ;)

Har gått ner 9 kg sen i somras och det är skönt att ha gått ner så mycket ;) Dock e jag fattig på kläder som sitter snyggt på mig numera =O Lovade er en bild på mig i mina nya byxor och denna bilden är inte så bra men det är bättre än inget ;) Ska hitta nån som kan ta lite bilder på mig en dag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
MÅSTE röja i min garderob och kasta kläder och fixa kläder till mig som passar mig =) Ska försöka hitta nån vän som kan hjälpa mig att gå igenom alla kläderna så man kan lägga upp kläderna i att behålla hög eller kasta hög =) Har mycket kläder som jag haft länge som typ gjort sitt med både mode, kvalitet samt att en del hängt med i alldeles för många år =O 
 
 
 
Idag har jag träffat en ny vän som heter Malin och har umgåtts med henne både i förmiddags och i eftermiddags ;) Riktigt kul hade vi och vi pratade på som om vi kände varandra ;) Hennes sambo känner jag sen förr så det va lite roligt att se honom efter många år ;) 2 pojkar har dem ;) Den äldsta är 6 månader äldre än Melinda och deras yngsta är 9 månader ;) 
 
Så det har varit full rulle idag och jag har haft riktigt trevligt ;) 
 
 
 
Älskar min familj och livet                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0