Sorsas place ;)

Sent i eftermiddags åkte jag och töserna till min vän Sara Sorsa ( som är mamma till Richard Sorsa som dog i bilolyckan jag va med i, jag satt bredvid i hans bil ) Han hade en son, Sebastian som idag är 12 år gammal som hade en hög önskan att få träffa mig och idag skedde detta ;) 
 
 
 
När jag såg honom såg jag Richard direkt! Han är så lik sin pappa att det är kusligt! Mitt hjärta slutade slå för en stund då jag såg Richard över hela honom! Den riktiga chocken kom inte förrän jag körde därifrån ikväll och satt i bilen och trodde jag hade sett ett spöke för dem är kopior av varandra <3 Dessa 3 bilderna tog Sara på mig och Sebastian ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På besök hos Sara var även Richards lillebror Joakim med sin sambo och deras 2 barn ;) Dem bor en bra bit uppi Sverige annars där Jocke driver en restaurang i fjällen ;) Elias blir 3 år i Februari och Minna är 3 månader gammal ;) Här kommer lite bilder på alla barnen idag och Farmor Sara ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gjorde ett tappert försök att ta ett foto på alla barnen där men det blev bara dessa 3 suddiga bilderna då vissa inte satt stilla =P 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack Sara Sorsa för några härliga timmar hos dig ;) 
 
 
 
Efter en kväll med detta blir det att krama kudden nu                                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0