Julskyltning i Munka ;)

Körde till Munka idag med töserna och jag hämtade upp en gammal vän som jag känt sen jag va 6 år gammal som heter Anna som följde med oss ;) Har gått i samma klass från Lekis ( när vi va 6 år gamla ) och tom i gymnasiet gick vi samma linje i samma klass ;) Har haft en trevlig dag med Anna hos mina föräldrar och en runda på Julskyltningen ;)
 
 
 
Här packar Melinda och kusinen Lova upp paket dem fick av tomten på Julskyltningen ;)
 
 
 
 
 
 
 
Efter rundan på Julskyltningen körde Melinda lite traktor hos mamma och pappa och Celina fick med prova på att åka och sitta på Melinda när hon körde minsann ;) Celina fick prova sitta där själv och jag fick trycka på gasen och svänga ratten så hon körde runt i en cirkel runt mig medans jag höll gasen nere ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Riktigt rått och kallt är det numera så nu har töserna fått på sig vinteroverall och kängor så nu fryser dem inte ;) Jag bör köpa ett par vinterkängor för några sådana har jag inte så mina fötter fryser =O Ska hitta en overall till Celina med då denna hon har på sig är på håret att den passar nu och hon behöver en som är lite större. Melinda kör på samma overaller som förra året så det är kanon ;) 
 
 
 
Kvällens middag hos mina föräldrar blev kalkon med god sås och potatis *namnam* Efter 3 fartfyllda dagar blir det en hemmadag imorgon och Per är ledig imorgon sen jobbar han 4 dagar med långa pass så vi alla behöver bara vara imorgon ;) 
 
 
 
1 månad kvar till Jul                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0