Huliganas mysisar ;)

Celina är en mini Huligana till och från med sin fart när hon går och studsar som bara den på en i soffan och överallt =P Hon har ju en läromästare dvs Melinda =P 
 
 
 
Här har dem mys i den jättestora sittsäcken i vars ett hörn ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi en Celina som är lycklig över att få vara ute och gå ;) Hon gick fort som bara den därav en bild där hon är en bit ifrån mig *Hihi*
 
 
 
 
 
 
 
Denna musik och lära stol är en favorit för Celina med ;) Melinda har suttit massor i den och sitter där än men nu är Celina jämt på den ;)
 
 
 
 
 
 
 
Har haft en väldigt ond rygg nu i 3 dagar som inte försvunnit eller gått över =( Massage skulle jag verkligen ha behövt så jag kunde få rätt på den. Bad Per att sadla om till massör =P Å va det hade varit skönt att ha en sambo som är massör ;) Har vansinnigt ont i ryggen och jag måste få rätt på det på ngt sätt så fort jag kan så jag kan va igång med töserna mm. Min högsta önskan är  att få en ny rygg men vet att det tyvärr inte går så jag får ha denna önskan livet ut... 
 
 
 
Kör lugnt                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0