Celinas 1 års kalas ;)

Min lilla cell blev 1 år igår och det firades med dem närmsta och vi blev hela 24 st här igår totalt så det blev trångt =O Vill så gärna ha det hemma för barnens skull så dem kan leka men det blir minsann lokal vid framtida tillställningar ;) 
 
 
 
Såhär såg Celina ut som nyfödd <3
 
 
 
 
 
 
 
Och här är hon 1 år gammal <3
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi några bilder från gårdagens morgon på Celina och under förmiddagen innan kalaset sparkade igång ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ballonguppblåsarna blev min Bror Tobbe och hans tjej Vanja ;) Dem studsade hit tidigt så det blev deras straff Hihi ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kalaset gick sen helt uppåt väggarna *hehe* Ballongerna blev nog rädda för allt folk på golvet =P
 
 
 
 
 
 
 
Äntligen kom gästerna och här är bilder från kalaset igår ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Celina vill tacka för alla presenterna hon fick och tack alla som kom och firade Celina ;) Här är presenterna hon fick samt att hon även fick pengar  ;)
 
 
 
 
 
 
 
Jag visste inte vad jag skulle ha på mig och jag provade en klänning som jag hade sommaren 2010 och den passade minsann ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla vi 4 somnade runt 21 tiden igårkväll efter denna helgens hålligång ;) Pers syster med familj kom ner på lördag eftermiddag och sov här till söndag så töserna har haft mys och bus med sina kusiner ;) Är så trist vi bor en bit ifrån dem bara men vi försöker ses så ofta vi kan ;) Dessa söta kläderna fick töserna av dem ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trött som få hej och hå                             c",)

Kommentarer
Postat av: For me to know, for you to find out

Vad vacker du är :)

2013-11-19 @ 09:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0