Sjukstuge mys ;)

Idag har vi alla varit slut efer helgens trip till Vesene och vi har inte orkat göra mer än att va inne och leka men vädret har varit ostadigt ändå och blåsigt så dåligt samvete för att inte ha varit ute har vi inte och töserna har haft mkt skoj inne idag ;) 
 
 
 
Celina låg på 39,6 i förmiddags så detta är dag 2 med feber så nu återstår det att se om hon nu har 3 dagars feber som Melinda precis hade =O 
 
 
 
Fina Mellis i totte ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina Cellis i gåstolen på glatt humör trots sin höga feber ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har Melinda uppfunnit tvilling gåstolen minsann ;) Hihi ;) Celina bara ler och myser när syrran e så tätt inpå henne och kramas och busar <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min lilla Funkia på balkongen e på G upp ;) Överlycklig blev jag ;) Dock försvann detta söta lilla bladverk när Per gick ut på balkongen utan att ha koll på Melinda =( Så nu e den bladlös igen =( Grrrr! Ska sätta elstängsel vid alla mina växter och blommor ;)
 
 
 
 
 
 
Gubben e iväg och kollar äcklig sport och nu ska jag mysa med töserna                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0