Ny tvättmaskin ;)

Idag va mamma och pappa här en runda och hjälpte oss att hämta hem vår nya tvättmaskin och pappa installerade den med då han har behörighet ;) Skönt att ha en maskin igen då den andra gick sönder =( 
 
 
 
 
 
 
Har fixat och donat med denna idag samt med massa annat så vi har inte varit ute alls då jag haft fullt upp i hemmet. Massa mys har jag haft med töserna medans Per kollat sport typ hela dagen =/ 
 
 
 
Här har vi badmys med Melinda ;) 
 
 
 
 
 
 
Här läser Melinda en fin bok hon fick av en granne till oss ;) Andra bilden pratar tydligt "Stör mig inte" ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och här e lite söta bilder på töserna i sängarna ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har Melinda fullt upp med att plocka upp allt som Celina kastar ner på golvet *hihi* Då och då hör man hur Melinda suckar *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är förkyld, rosslig i halsen och e helt off då jag e små sjuk så jag har dålig ork att ta ut själv med töserna så jag hoppas att vi kan komma ut imorgon någonstans. 
 
 
 
Sunny Sunday                                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0