Mys med Farmor Sirpa ;)

Efter dagis körde jag med töserna till deras Farmor Sirpa och va där i 4 h och rastade töserna ;) Melinda och Celina gungade en massa ute och väl inne va vi på balkongen och hade mys ;) Kvavt väder har vi haft idag och d kom mini lite regn men vi behöver åska och allt därtill för det räcker man rör sig lite så rinner svetten =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och självklart så lade jag Celina vid hennes favoritsyssla hos Farmor ;) Under den blåsande gardinen *ler*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda hade kladdat en del med mat och glass så hon fick sig ett bad och hon badade i 45 min iaf och ville inte upp *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hett som i en bastu här hemma är det så ja försöker få ner värmen så man kan andas här hemma med fläkt och tvärdrag innan man ska nanna =O Ska snart natta töserna och jag lär säkert somna i samma veva som dem *hihi* 
 
 
 
Ha d gött                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0