Mors Dag hos barnens Farmor ;)

Jag och töserna åkte till deras Farmor idag och firade Mors Dag ;) Vädret idag bara regnade som vanligt så det blev innemys hos Farrmor med Kalops och mjukglass ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gardinen har Celina alltid lika rpligt åt 'Hihi*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och Melinda gjorde soppa på balkongen med morot och tomat ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda ville så gärna att jag skulle rita Kalle Anka så det gjorde jag och hon tyckte tydligen att den behövde lite mer målning på ;) 
 
 
 
 
 
 
Dessa 3 söta bilderna fick jag på min docka Celina innan idag med sin docka ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska Melinda nattas                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0