Mini roadtrip ;)

Idag har jag och töserna hunnit med att träffa 3 st ;) Först till mina föräldrar i 2 h sen hälsa på min Farmor oc sen till min vän Therese med familj ;) Vädret har varit runt 15 grader och grått men uppehåll så vi har varit ute hela tiden hos Therese i dem 4½ timmarna vi va där och vi grilade korv sen på kvällen där ;) 
 
 
 
Melinda med blomma i sitt hår ;)
 
 
 
 
 
 
Hemma hos mina föräldrar hade dem en sån här blomma på hela gräsmattan och den har aldrig varit där innan ;) Är det inte en slags Gullviva? =O 
 
 
 
 
 
 
Melinda lekte så fint med både Emilia och med Oliver ;) Emilia blev 4 nu i Januari och Oliver blir 2 år i Juni ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Therese sambo Daniel va i full gång med att slänga upp ett fint stabilt partytält när jag kom och han fick ihop det med hjälp av Therese ;) 
 
 
 
 
 
 
Fick 2 bilder på Daniel med Celina ;) Behöver nog rengöra min lins på mobilen för bilderna e inte kanon i skicket =O 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack alla inblandade för en helt underbar dag ;) Jag och töserna har haft en helt underbart mysig dag ;) Töserna sussar nu och jag ska nanna om ett litet tag så jag orkar med mina Huliganas imorgon ;) 
 
 
 
Zig zig goodnight                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0