Melinda på scenen ;)

Idag hade Melindas förskola uppspel av deras teater pjäs " Skratt jakten "  ;) Melinda och alla dem andra i hennes lilla grupp va Nallebjörnar ;) Självklart thade hon tagit av sig mössan med nalleöron innan hon gick ut på scen ;) Har bara filmat när hon stod på scenen och jag vet inte hur man lägger upp filmklipp här så det får bli lite bilder före uppspelet då ja tog några bilder på henne samt bilder från uppspelet på dem äldre barnen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jaf va själv dit och såg uppspelet då Per jobbade och ingen vän till mig kunde följa med så det blev en del hattande med barnen så jag såg tyvärr inte mkt av pjäserna men ngt såg jag ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Melinda som alltid har myror i rumpan skulle klart inte sitta på den normala första parketten utan precis bredvid scenen skulle hon sitta *ler* Celina fick med haka på dit och va nära scenen och dem båda njöt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Precis när uppspelet slutade så somnade Melinda ;) Celina va pigg och glad och sprallade för fullt ;) Väl hemma blev Melinda lite pigg igen då hon fick en glass efter uppspelet som jag tog emot då hon sov så den åt hon och hon tyckte Celina skulle smaka med och då blev hon så glad för hon fick smaka *ler* Mina fina töser ;) 
 
 
 
All musik och text skriver Britt Marie som äger Förskolan och det är kul med egen musik och dem e väldigt bra och en del är poppiga och fart i ;) Idag va där 2 låtar som va riktigt bra fart i så den skivan ska vi minsann köpa hem ;) Dem har gjort många skivor då dem har ett uppspel varje sommar samt ett Julspel ;) Melinda ÄLSKAR dessa låtarna från hennes Dagis och studsar jämt runt till låtarna hemma och vill dansa med alla som befinner sig här i hemmet även Celina brukar få en dans sväng med armarna när Meinda håller hennes händer och studsar ;) 
 
 
 
Teater apan Melinda                                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0