Kusinerna Huligana ;)

Blev en tur till Munka idag för att göra ett ärende där och leka med barnens kusiner ;) Melinda och Lova leker så himla fint ihopa och har så kul tillsammans och Huliganar *hihi* Milo och Celina verkar ha bra kontakt när dem drar i varandra och jollrar mm ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hissen här hos oss e sönder i princip varje dag och den fungerade inte imorse och nu ikväll fungerade den inte heller så jag e flytokig och nu tänker jag inte vara snäll och förstående längre utan nu jävlar ska ja skälla ut dem efter noter!!! Kan inte beskriva i ord hur arg jag är!!! Celina skrek och va hungrig och Melinda Huliganade runt medans jag väntade på en underbar vän somn hjälpte mig upp med vahnen, töserna och all packning. Men stod ändå där i 25 min och att höra henne skrika så länge och att Melinda va trött och allt gör en ännu mer förbannad!!! 
 
 
 
Nu ska jag duscha sen försöka sova bort ilskan                        c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0