Celina vänder sig hejvilt ;)

Nu går det minsann undan när Celina vänder sig och byta blöja börjar bli knepigt numera då hon ska rulla runt direkt och hon ler och har sig för hon vet att hon busar med mamma *hihi* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Snurra runt på plats på magen e hon med duktig på ;) Melinda lär sig så mkt nya ord nu hela tiden och börjar bli bra på att säga nya ord så jag väntar med spänning på hela meningar nu ;) 
 
 
 
Imorse hörde jag att Melinda va vaken och att hon hattade i sin spjälsäng och plötsligt hörde jag små fötter trampa omkring i sovrummet och jag satte mig upp och hon öppnade dörren och sa "Hej mamma" och va överlycklig över att ha tagit sig ur själv ;) Busunge deluxe =) Och Celina hade vänt sig i sängen och låg och pratade med sin Nalle och log som bara den *ler* Härliga underbara älskade döttrar ;) 
 
 
 
Igårkväll va d dags att natta Celina igen tyckte Melinda *hihi*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lyckades fånga mina 3 töser på bild imorse när vi hade morgonmys i soffan ;)
 
 
 
 
 
 
Kram på er i det svenska typiska sommarvädret                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0