6 mån kontroll för Cellisen ;)

Idag vägde Celina 7490 gram och va nästan 67 cm lång ;) Lilla tösen ju jämfört med Melinda när hon va 6 mån ;) Melinda vägde 9100 gram och va 69 lång på sin 6 månaders kontroll ;) 
 
 
 
Jag har haft spa dag för mina fötter idag och fått fila dem och smörjt dem så nu mår dem bra ;)
 
 
 
 
 
 
Celina har busat runt mkt på golvet idag ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På skötbordet ligger Celina inte stilla en sekund utan hon ska vända sig hela tiden och hon ler riktigt mkt då hon vet att hon busar med mig när jag ska byta blöja *hihi* Här har hon tagit sig runt ett kvarts varv =O
 
 
 
 
 
 
Äta riktig middag det är gott tycker Celina ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi en st trött Celina i gåstolen med en liten bok ;)
 
 
 
 
 
 
Då vädret blev bättre under eftermiddagen så blev det en tur ut och gunga töserna ju ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Utanför oss på gräsmattan har dem gjort ett projekt med att plantera olika växter i trälådor ;) Fint ;) Dock är det en del förstörelse på ting som kan förstöras här så dem lär väl inte få vara ifred =( Är lite ungar här som förstör växter och annat som folk gjort fint =(
 
 
 
 
 
 
Här sitter mina fina döttrar och njuter i kvälls solen på balkongen i sina söta stolar ;)
 
 
 
 
 
 
Efterrätten va minsann uppskattad av Melinda och lite av Celina då hon fick smakprov och det älskade Celina med ;) Melinda sa Namnam tusen ggr och slickade sig om munnen och Celina gapade efter mera *hihi* Marängsviss blev det och japp det va så gott och lite får man festa till det ibland ju ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag mysa i stora sängen med mina döttrar                          c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0