Vart tog värmen vägen? =/

Usch va d va kallt idag =( Va ju så skönt väder igår och idag har d varit rått ute =( Medans Melinda va på Förskolan så hade jag förmiddagsmys med Celina innan vi körde iväg och handlade present till deras kusin Lova som ska ha kalas på lördag och d blev lite annat med ;) 
 
 
 
Här drömmer Celina sött ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här e hon nästan nyvaken och glad som bara den ;) 
 
 
 
 
 
 
Denna ska Lova få till hennes Skrållan docka ;) 
 
 
 
 
 
 
Tanken va att denna som bara fanns en kvar av skulle jag ge till Milo deras minsta kusin men Melinda vägrar släppa den =O 
 
 
 
 
 
 
Här har Melinda nyckelpigan i hårt grepp ;) 
 
 
 
 
 
 
Och här fick Celina ha den i babygymmet märkligt nog =O Båda två verkar gilla den där pigan =O 
 
 
 
 
 
 
Denna köpte jag till töserna ;) Pull back bil ;) 
 
 
 
 
 
 
Och ÄNTLIGEN har jag nu hittat en dryckeshållare med ett förvaringsfack till vår dubbelvagn ;) 
 
 
 
 
 
 
Här har Melinda högläsning för mig och Celina ;) 
 
 
 
 
 
 
Barnen e nu badade så nu blir d mys ewsten av dagen                                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0