Snöstorm? =O

Dem lovade klass 2 varning med snöstorm natten till idag men här va d knappt nån millimeter snö imorse och ingen blåst *hihi* Får se om det blir ngt inatt då ;) Vill dock inte ha nån mer snö nu utan vi vill ha vår ju och värme ;) 
 
 
 
Plockade fram lite mat leksaker till Melinda som hon fått av hennes Caesson kusiner ;) D gillade hon skarpt ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och Celina satt i gåstolen och va så fokuserad på sakerna på dem ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igårkväll hade jag supermys med mina döttrar ;) Båda två ville bara vara hos mig trots att Per med satt i soffan ;) Mina älskade flickor ;) 
 
 
 
 
 
 
Har haft massa bebismys med Celina idag när Melinda varit på Dagis ;) Hon e så go Celina och skrattar, jollrar och riktigt njuter av livet ;) Här fick jag en fin mysbild på henne i mitt knä ;) 
 
 
 
 
 
 
Självklart blev d massa lek med Celina idag med och inte bara mys ;) Här njuter hon och skrattar och jollrar åt leksakerna i högan sky ;) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter att jag hämtat Melinda från Dagis åkte vi till Lena och åt goda kladdmuffins med vispad grädde *yummy* Supergott och Melinda lekte med Jonathan och Eric ;) Lena fick mysa med Celina och det gjorde minsann Eric med ;) 
 
 
 
 
 
 
Tack min underbara vän Lena för idag ;) Ni e så supermysiga ni tre <3 
 
 
 
Melinda och Celina sussar så sött och jag är märkligt nog inte så trött så jag ska nog leta upp en film och mysa till och kela med Zazzi gumman ;) 
 
 
 
C ya`ll                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0