Sauna ;)

Min Mummo fyllde år i onsdags så igår körde hela familjen till Ukki & Mummo och åt gott och bastade och hade det riktigt mysigt ;) Kajsa och Johan kom med dit med hundarna så det va ett nedrans hallaballo där med hundarna =O 
 
 
 
På väg till Ljungaskog i bilen sussade dem sött och även när vi åkte hem ;) 
 
 
 
 
 
 
Här har vi min Ukki & Mummo ;) 
 
 
 
 
 
 
Bilden jag tog på syrran preskiberar jag då hon ser ut som en fjomp men bild på Johan kommer här ;) 
 
 
 
 
 
 
Melinda sitter fint vid finbordet och pratar med Johan ;) 
 
 
 
 
 
 
Även lilla Celina kunde sitta fint i stolen där ;) 
 
 
 
 
 
 
Och tro det eller ej men Per satt också fint *Hihi* Här sitter han med Loppan i knät som Melinda tyckte va en kise *Haha* Jag sa till henne att gå fram och klappa den lilla vovven och hon tittade överallt och såg inte nån vovve tyckte hon och då tänkte jag att jag provar säga ngt annat så då sa jag : Var är kisen Melinda? Då pekade hon på den lilla hunden och sa : DÄÄR!!! Haha som vi skrattade allihopa ;) 
 
 
 
 
 
 
Alla bastade förutom lilla Celina som satt med Johan under tiden och dem hade det så mysigt och bra och Johan fick mata henne med ;) Melinda och Celina älskar verkligen mina syskon och deras respektive ;) 
 
 
 
Melinda sprang in och ut ur bastun och tyckte om att sitta där i några min sen ut igen *hihi* 
 
 
 
Tack älskade Ukki & Mummo för en härlig dag igår                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0